אחד הדברים הרבים שביקשנו לעשות זאת בזמן שהטיול הזה עם מרכז אסיה היה אמור לצאת לטרק סוסים רב-יומי. נסענו לגבהים גבוהים כמו גם מעבר למעברים ברגל, כמו גם עכשיו הגיע הזמן להתקין סוס כמו גם לאפשר לו לעשות את כל העבודה.

הגענו בעיירה הקטנה קוצ’קור, כמו גם דיברנו עם הגברת הידידותית והשימושית בחיי שפרד, עסק קטן שמסייע בתיירות מבוססת שכונה. סידרנו למדריך דובר אנגלית, 3 סוסים, 2 לילות ישנים בחצרות עם משפחות אזוריות, 2 ארוחות בוקר כמו גם 2 ארוחות ערב. היינו נוסעים במשך יומיים כמו גם 2 לילות המובילים ליעד הסופי שלנו של אגם Tune Kol. סרקנו את הכפר הקטן לאוכל לארוחות הצהריים שלנו במהלך הטיול כמו גם ישנת לילה נהדרת בבית המגורים שלנו.

ההוצאה הכוללת לטיול שלנו הייתה 250 דולר דולר, כולל טיול מונית לנקודת האיסוף הסוסית, כמו גם בחזרה לקוצ’ור מאגם טון קול. אתה יכול ליצור קשר עם חיי הרועה, או Kochkor CBT, שנמצאים שניהם בדרך הראשית בעיר.

הייתה לנו חוויה נהדרת עם המדריך שלנו, אולם לכל הנסיעות יש הערכות מעורבות באופן מקוון.

בודק את השוק לאוכל כלשהו שיביא את הטרק שלנו

העמידה בבוקר כשהתעוררנו, השמיים נראו עגומים למדי כמו גם אפור. מצב מזג האוויר הנפוץ למראה העזים בכביש גילה אותנו שוב! עדיין בחרנו להמשיך עם הטיול כמו גם לצאת לדרך ברכב עם המדריך שלנו לכפר הקטן עוד יותר קיזרט, שם היינו מספקים את הסוסים שלנו. במהלך הטיול שם, השמיים נפתחו כמו גם נשפכנו לחלוטין, לא סימן נהדר.

כשהם מופיעים בכפר, נראה היה שהחושך מתרומם כמו גם טלאי שמיים כחולים כמו גם שמש ישירות מעלינו! ארזנו את הסוסים שלנו, ניק היה סוס שחור נאה ולכן קראנו לו דנזל וושינגטון כמו גם שלי היה סוס צבעוני בלונדיני/כתום ולכן קראנו לו חרדל. המדריך שלנו סקוט, דנזל כמו גם חרדל יהיו חברינו לשני הלילות הבאים.

אוכף! אותי עם הסוס שלי, חרדל
הלכנו יחד עם מברשת יבשה, מעל נקיקים קטנים כמו גם לכיוון ההרים המתנשאים והכפופים שלג מרחוק. אהבנו להיות על הסוסים שלנו, זה לקח קצת שימוש באוכף, שלטונם כמו גם בדיוק כיצד לנהל את הסוס, עם זאת בסך הכל, הם היו די מאולפים כמו גם הקשבנו היטב … עד שהגענו לראשונה שלנו מעט בירידה מהטיול בעמק. חרדל לא זז. לא היה לו שום רצון לרדת במורד, אולי הוא היה טראומה מחוויית המדרון הקודמת כלפי מטה, אני לא יודע. סקוט נאלץ למצוא מאחורי הסוסים שלי כמו גם לכפות אותו במורד הגבעה.

החרדל היה בסדר על האדמות השטוחות, אולם לא ירד בירידה!
עצרנו לארוחת צהריים אחרי שרכבנו כשלוש שעות. טלאי השמש הקטנה הייתה עדיין ישירות מעלינו כמו גם אכלנו ארוחת צהריים ליד נהר קטן. הוצאנו את הכיריים שלנו כמו גם סיר כמו גם בישלנו כמה אטריות מיידיות עם ביצים קשות כמו גם גבינה בצד.

נהנה מהפסקת הצהריים שלנו ליד הנהר
כשהמשכנו טרקים אנו עשויים לראות את הסערה מתחילה לבלום לחלוטין את ההרים בערפל לבן עבה. פתאום זה התחיל להיכנס! זמננו עם הטלאי השמש היה למעלה. שמחנו שיש לנו את השמש כל עוד עשינו זאת, כמו גם כמו שקיבלתי את הגשם כמו גם שהולך להפיק את המיטב, סיכמנו עיקול בגבעה כמו גם סקוט הצהיר ” שם, נשן בחורשים האלה “. זו הייתה מוזיקה לאוזנינו.

היורט הנוח שלנו ללילה

משק בית של קירגיז מתגורר בשניים מהירטים כמו גם הם הקימו אחד שלישי לתיירים לישון בהם. רצנו בתוך יורט של המשפחה בדיוק כשהברד הסתמך על זרימת גשם מוחלטת. ישבנו ליד הכיריים החמים, שוחחנו עם האמא כמו גם סבתא של משק הבית כמו גם שיחקנו עם שתי בנות חביבות חביבות. אמא של הבית הייתה סוחפת בדאגה כמו גם ארגנה את ביתה, והביאה כמה גללים מיובשים לסיום כמו גם לבשל לנו קצת לחם אפוי טרי.

לחם טרי שמתכונן להיכנס ל”תנור “הקטן
שמחנו את הלחם הרך והחם עם כמה ריבת משמש ביתית כמו גם חמאה שפורסמה ביורט. הצטופפנו מתחת לשמיכה כמו גם ראינו כשהגשם ירד בגיליונות. ניסינו לגלות את משחק הקלפים המורכב של סקוט עם הנחיות מורכבות כמו גם לימדנו אותו את משחק קלפי הנסיעה המקובל שלנו, ראש הזבל. כמו כן ניסינו כמה מחלב הסוסה המותסס של קירגיז שהמשק הבית עשה … זה היה עני באותה מידה כמו זה שניסינו במונגוליה!

מנסה את מגוון הקירגיז של פרםחלב סוסה, שנקרא קומיס

באותו ערב אמא בישלה לנו מרק חריף טעים עם אורז כמו גם כבש, יחד עם לחם כמו גם מבצעי תה נהדרים. התכרבלנו אל שקי השינה שלנו, משכנו מעלינו 3 שמיכות נוספות וגם חלפו במהירות.

למחרת בבוקר התעוררתי בשעה 6:30 כמו גם הסתכלתי בחוץ – ירד שלג. חזרתי למיטה, האמנתי שלא נעבר היום מעבר למעבר. עם זאת בסביבות השעה 9:00 כולנו קמנו, אכלנו ארוחת בוקר, אוכפים את הסוסים וגם יצאו לדרך. השמש יצאה שוב כמו גם הצלחנו להמריא.

קבלת הסוסים אוכפים לטיול הארוך שלפנינו
הנופים ביום השני היו עולמיים אחרים. זה לא היה שום דבר שמים כחולים לפנינו. טיפסנו למעלה, כמו גם, זיגינג כמו גם התנפנף לעבר המעבר של 3,700 מ ‘. הסוסים שלנו התנפצו כמו גם נפוחים כמו גם מחליקים מעל הסלעים כמו גם שלג רטוב שמכסה את האדמה. הנצים זינקו גבוה מעלינו כמו גם היחידים נראים היו אלה של פרסות הסוסים שלנו כמו גם נשימתם.

ניק כמו גם דנזל פונה במעלה הגבעה התלולה למעבר
בדיוק עשינו טיול של יומיים סביב קראקול כמו גם השרירים שלנו עדיין היו כואבים, היה טוב שאנחת הסוסים יעלה במעבר כמו גם לא אותנו!

אני כמו גם חרדל שעושה את הטיול כמו המעבר, הרבה יותר טוב שהוא הולך ממני!

הפסגות המשוננות המקיפות אותנו היו עוצרות נשימה כמו גם בדיוק כאשר האמנו שזה לא יכול היה להשתפר, הגענו בראש המעבר כמו גם ראינו את הנוף של אגם המנגינה קול למטה. פשוט מדהים.

אותנו עם סקוט כמו גם הסוסים שלנו בראש המעבר, עשינו את זה!

בראש המסירה סיפקנו בחור על סוס הביא רובה שאמר לנו שחפיסת זאבים הרגה את אחד מסוסיו כמו שהוא עכשיו בחיפוש אחר הטורפים הרצחניים. מאז שלג בהרים השוכבים התחתונים, הזאבים יכולים לחפש מתחת להסוואה הלבנה כמו גם לכן, הם בסופו של דבר היו אמיצים יותר. הם משאירים את הפסגות הגבוהות של הגבעות שהם בדרך כלל משוטטים כמו גם מפנים את השיטה שלהם לעמק בדפדף של בעלי חיים כדי להאכיל ממנו.

בחיפוש אחר הזאבים שהרגו את סוסו

אחרי הצ’אט שלנו עם הצייד, עשינו את הירידה שלנו לעמק למטה. שוב, חרדל לא היה מרוצה כל כך מהירידה בירידה, אולם הפעם אני עלול להזדהות איתו. האדמה הייתה בוצית, רטובה כמו גם רפשית. הסוסים התקשו לרדת בהר, מחליקים כמו גם נעים לאורך כל הדרך. לכן, כדי להפוך את זה לפשוט יותר לסוס שלי, ירדתי וגם הלכתי איתו במקום. אחרי דקה, הוא עצר, מונח כמו גם התחיל להתגלגל בבוץ, מכסה את האוכף שלי כמו גם שמיכה בעפר.

זה היה רשמי, הוא לא רצה שארכב עליו!

אחרי זמן מה ניסיתי לחזור, כמו גם שוב הוא לא רצה לזוז. סקוט כמו גם ניק הקצף אותו בישבן כמו לבסוף הוא יצא לדרך. דאגנו לגבעה בוצית בה הבנתי שרק הבנתי חרדל לא יכול להתמודד עם זה. רגליו התכווצו מתחתיו כמו שהוא נפל על צדו אל הגבעה. למרבה המזל תכננתי את תוכנית הפעולה שלי במצב זה קרה. הוצאתי את הרגל השמאלית שלי ברגע שהרגשתי חרדל נוצץ כך שזה לא יימעך ביניו כמו גם הגבעה, הפילתי את ידי לאדמה כמו גם סוג של מגולגל.

חרדל כמו גם לא הסתדרתי!
חרדל כמו גם אני שכבתי על ההר כמה רגעים לפני שקמתי. במשך השעות הבאות הלכתי אותו. בהחלט לא הסתדרנו יותר. אני מאמין שסיפקתי לו גם הרבה מרחב בהתחלה כמו שהוא הבין שהוא עשוי להשיג את מה שהוא רוצה!

לאחר שרכבנו כשלוש שעות, הגענו לסוף העמק כמו גם הוצגנו על שפתם של אגם המנגינה המבהיק. השמש נוצצה על המים, האדמה בה הלכנו עליה הייתה יבשה לבסוף, כמו גם ההרים המושלגים המתנשאים כתפאורה היו הדובדבן שבעוגה.

רקע ההרים באגם טון קול היה מדהים

הטיול האחרון של שעתיים לשהות היורט שלנו היה יפה כמו גם כשהם הראינו שלא רצינו לעזוב. שוטטנו לאורך האגם כמו גם לא יכולנו לסייע להביט ביראת כבוד מההרים הסובבים אותנו. בעל תערובת שלג כמו גם שמש נגד ה- Bluאגם E כמו גם היורט הלבן שלנו היה ממש קסום.

חופי האגם לנגן קול

היורט שלנו ללילה – איזה נוף!
שמחנו את הקלפים הסופיים שלנו במשחק עם סקוט, שתיית כמה בירות וכן טורף ארוחה מבושלת בבית. סקוט היה מדריך יוצא מן הכלל כמו גם חווית הטרקים הסוסים הראשונה שלנו הייתה אחת שכדאי לזכור.

יש בירות כמו גם ארוחת ערב עם המדריך שלנו, סקוט

אל תחמיצו את אפשרויות הטרקים החדשות בסוסים בג’ירגלן!

ממוקם רק 45 דקות נסיעה מקראקול הוא הכפר ג’ירגלן. ביוני, 2017, סימנו את שביל Keskenkija החדש שניתן לעשות ברגל, או בסוס. כמו כן ישנם מספר רב של יום רב, או טרקים סוסים רב-יומיים באזור. צור קשר עם היעד Jyrgalan בכתובת: testination.jyrgalan@gmail.com לקבלת מידע רב יותר. לחלופין, שלח לנו דוא”ל כמו גם נשמח לעזור!

האם אי פעם היית טרקים סוסים? איך הייתה החוויה שלך? ספר לנו על זה למטה!

בדוק את סרטון הטיול של Song-Kol Equine Trip שלנו!

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. פירוש הדבר שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו וכן לרכוש מאותם קמעונאים.